sábado, 17 de marzo de 2012

CUARTEL - GR - LA PEDRA

Pensaba hacer una entrada al uso sobre la ruta que hemos hecho hoy Fernando y yo, pero he recibido un correo que me ha hecho cambiar de opinión o mejor dicho de formato. El correo era de nuestro amigo Isidoro:

Güenas, hip, güenas, hip, hip...
De mal en peor. Estic costipat, hem fa mal tot, o millor dit m'està escomençan a fer mal tot. Demà, crec que no aniré a la cursa (5 km Magdalena) i problablement el dilluns... també faré figa. Uyyyy que mal. Després necesitaré un mes per a ficar-me al lloc.
Ja me contareu on heu anat i que heu fet.

Se despide, "un acabado"
Salut (mai millor dit)
Isidoro

HOLA ISI,
DESPRÉS DE LA TEVA RESPOSTA JA LI VAIG DIR A "FER" QUE LO DEL DISSABTE SERIA UN MÀ A MÀ ENTRE ELS DOS, I AIXÍ HA SIGUT.
HEM FET LA RUTA ÚLTIMA QUE VAS FER TU AMB ELS DE LA PISCINA: PORTA CUARTEL I PEL GR FINS LA PEDRA, VOLTAR-LA I TORNAR JUST 22 KMS MESURATS PELS DOS, FERRAN I JO: TOTAL 2:26 A LO QUE HI HA QUE AFEGIR 6 MINUTS MÉS EN PARADES. MOLT INTERESSANT PER DONAR-SE UNA VOLTETA SENSE TENIR QUE PENSAR-S'HO MASSA. A MES HI HA MOLTES VARIANTS: QUE SI TORNAR A BORRIOL PEL CAMÍ DE LA VOLTA A PEU; QUE SI PUJAR EL MOLINAS (L'ANTENA AL COSTA DE BORRIOL DE LA TOMBATOSSALS); QUE SI TORNAR PER LA CRESTA FINS A L'HOSPITAL LA MAGDALENA...
DILLUNS HE QUEDAT AMB EL MEU VEÍ I AMIC DAVID PER FER UNA RUTA EN PART NOVA, ENCARA QUE JA LA CONEC ALGO DE LA BICICLETA: DES D'EL BARRI FINS VILLAFAMÉS. JA T'HO CONTARÉ.
RECUPERAT!!
JUAN M.

Como dato curioso, deciros que se acumula el mismo desnivel haciendo Raca y Roca Blanca (715 m.) que subiendo a La Pedra de Borriol (7o5 m), sólo que aquí hemos rodado alrededor de 8 kms más.
Hasta la próxima entrada, que espero sea este lunes con David. Salud y montaña!!!

2 comentarios:

  1. Por cierto, que he ido fijándome en el piso y el terreno por el reto que tiene planteado el amigo Suso. Estos son los primeros 11 kms de la MiM, y yo creo que sólo con este tramo es suficiente como para llegar a La Pedra con los pies en carne viva. Creo que debería reconocer bien el terreno antes de decidirse a hacer algo así descalzo, o hacerla en plan "barefoot" con unas chanclas o zapas minimalistas.

    ResponderEliminar
  2. Només puc dir una cosa: poooooo HICS!! ooooooobre Isidoro...

    ResponderEliminar