Bautismo montañero.


Con mucha calma, paciencia, pasividad y la simple y continuada práctica del buen ejemplo, se ha ido convirtiendo a fuego lento, como años atrás lo hicieran los infieles en devotos cristianos, mi compañero de oficina Vicente, quien tuvo el privilegio de recibir su bautismo montañero en un recorrido cercano a casa, con la lluvia como oculto testigo, el olor a tierra mojada y el placer para él, a lo desconocido.









A diferencia de otras conversiones, ésta se llevó a cabo sin amenazas, ni torturas, ni lamentos, otra vez se ha cumplido aquella hermosa ecuación que me enseñó un amigo gallego en la que a veces, en algunas ocasiones, uno más cero pueden llegar a sumar dos enteros.


… y además Vicente obtuvo, su merecido premio. ;-))





Comentarios

  1. Molt bé, David. Mai és tard per a donar a coneixer i practicar les bondats de la natura a la muntanya i, pel que es veu a les fotos (per cert, on es?) tinguereu un dia prou bo. Per cert, lo del bateig és per que va ploure?

    ResponderEliminar
  2. Ferran, ...bateix...perque el matí del dissabte amenajava pluja i ademés era la primera volta que Vicent xafava una terra que no fora d'alquitrà, però havia de rodar i mossegar alguna pedra, dons la setmana que bé l'hem apuntat entre tots al Fons de la Tardor per empreses, i necessitava anar batejat.

    La volta és la clàssica del Sanatori de la Magdalena, pujada al dipòsit d'aigua i tornar crestejant... uns 9km, que se li van fer curts... bona senyal.

    La cervessa és volldamm, al racó d'ivan, a nostre barri, amb tapa agraïda, com veus i a un preu molt especial.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

CARROS DE FOC EN 4 DIAS CON NIÑOS

RUTA CARROS DE FOC EN TRES DIAS